Privezak za putnu torbu – mali, a moćni promotivni materijal
Privezak za putnu torbu je obavezni detalj svakog putovanja.
Svaki vlasnik preduzeća i direktor zna da promo proizvodi i pokloni za klijente imaju ključnu ulogu za postizanje uspeha. Oni su mnogo više od alata u marketing strategiji. Zapravo, njihovim izborom ostvarujete posebnu komunikaciju sa potrošačima. Istovremeno, reklamni materijal kao ogledalo imidža kompanije govori o vašem profesionalizmu i odnosu prema klijentima. Pa ne čudi što je moćno sredstvo u borbi sa konkurencijom.
Mnogi poslovni ljudi prilikom donošenja odluke: „kako izabrati promotivni materijal“ drže se proverenih proizvoda, kao što je reklama na kancelarijskom priboru. Svakako, stavljanje logotipa na skupocene hemijske olovke ili kožne rokovnike donosi pozitivan efekat. Međutim, da biste se izdvojili od drugih morate da izađite iz klasičnih granica i kao novi promo materijal svojim klijentima da ponudite privezak za putnu torbu.
Privesci za putnu torbu imaju preteču u 19. veku
Prvi privezak za putnu torbu patentirao je 1882. godine John Michael Lyons. Bio je napravljen od debljeg kartona, te je korišćen za jednokratnu upotrebu. Ovi svojevrsni privesci za putnu torbu izdavali su sami prevoznici. Prvi deo zadržavao je putnik kao dokaz o vlasništvu. Dok je drugi stavljan u čvrst, mesingani okvir i trakom za kaiš kačen na prtljag.
Ipak, današnji privesci za putnu torbu razvijeni su vek kasnije. Naime, pod povećanim uticajem avio putovanja, na osnovu njihovih oznaka za kofer, stvoren je mali proizvod koji je olakšao identifikaciju prtljaga.
Moderni privesci za putnu torbu je dostupan u više vrsta
Privezak za putnu torbu na izvlačenje je najupotrebljavaniji model. Samim tim je i najpopularniji promotivni materijal. Promenjivi sadržaj je pogodan za promenu ne samo podataka, već i vlasnika. Ukoliko, pak, ne želite da popunite standardnu formu možete da ubacite svoju vizit kartu.
Privesci za putnu torbu na zaključavanje pored prostora za podatke, sadrži i ključ kojim ćete dodatno osigurati svoj kofer.
Magnetni privesci za putnu torbu funkcionišu na istom principu kao i model na izvlačenje, ali je na preklop. Tako da magneti drže prostor za čuvanje podataka. Na taj način je sprečen rizik od njihovog gubitka.
Posebnu grupu čine privesci različitih oblika, poput japanki, otiska šapa, aviona, u vidu kofera isl. Pa vrlo lako možete izabrati model koji odgovara vašem poslovanju ili reklamnoj kampanji.
Kako personalizovati privezak za putnu torbu?
Privesci za putnu torbu nije namenjen samo avio preduzećima i drugim prevoznicima. On je odličan reklamni materijal za putovanja. Te ga mogu koristiti sve kompanije, bez obzira kojom se delatnošću bave. Stručnjaci naročito ističu da su brendirani privesci za putnu torbu obavezni reklamni materijal za sajmove.
S obzirom da ima malu površinu za reklamu, grafičko rešenje mora biti jednostavno. Dovoljno je da stavite ime svog brenda i logo, a atraktivnost možete postići jasnim bojama i kvalitetnom štampom.
Putovanja su uvek u trendu. Zato u bogatoj ponudi promotivnog materijala izaberite Kairos Birooprema privezak za putnu torbu.